لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

انواع جراحی زیبایی شکم

انواع جراحی زیبایی شکم

انواع جراحی زیبایی شکم : راجب جراحی زیبایی شکم باید برایتان گفت که این جراحی در واقع برای از بین بردن و برداشتن چربی ها در ناحیه شکم و پهلو انجام می شود و انجام این جراحی زیبایی شکم هم مناسب برای افرادی است که آن ها دچار افتادگی در قسمت شکم و پهلو خود می باشند و همچنین برای خانم هایی که پس از زایمان های متعدد پوست شکم آن ها دچار ترک ها و افتادگی شده است برای خلاصی از شر این چربی ها بسیار مناسب است. پوست آویزان و اضافی شکم را جدا می کنند و به عبارت واضح تر می توان گفت که پوست شکم کاملا کشیده می شود و با این عمل شکم کاملا صاف و تخت می شود.

انواع جراحی زیبایی شکم
انواع جراحی زیبایی شکم

انواع مختلف جراحی زیبایی شکم

همان طور که گفتیم با جراحی زیبایی شکم می توان شکمی صاف و تخت که در رویاهایتان دارید را به دست آورید. پس برای زیباتر شدن و کوچک شدن شکم انواع مختلف جراحی زیبایی شکم وجود دارد که ما در این مقاله برای کسب اطلاعات کافی شما از جراحی زیبایی شکمی اطلاعات مورد نیازتان را راجب انواع جراحی ها به طور کامل شرح می دهیم.

شما در اولین گام برای اینکه متوجه شوید که برای تخت کردن شکتان و نابودی چربی های شکم تان کدام روش جراحی برایتان بهتر است پس شما باید با پزشک جراح تان جلسه مشاوره داشته باشید زیرا تشخیص اینکه چه از چه نوع جراحی باید برای شما استفاده شود بدون شک به عهده جراح تان می باشد و شما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی شکم داشته باشید از جراح خود باید کمک بگیرید. جراحی زیبایی شکم همان طور که در مقاله های قبل هم گفتیم با آبدومینوپلاستی، لیپوساکشن، لیپوماتیک قابل انجام است برای جراحی زیبایی شکم می توان از ترکیب چند روش با هم استفاده کرد.

پس در نوع جراحی زیبایی شکم این نکته را نباید فراموش کرد که انجام جراحی زیبایی شکم با توجه به میزان سن فرد و نیز میزان بزرگی شکم و پوست و افتادگی شکم و پهلو برای بیمار تعیین می شود و تنها شخص که به بیمار کمک می کند جراح زیبایی است که با معاینه بیمارش بهترین راهکار جهت جراحی زیبایی شکم را به او ارائه می دهد و در این جلسه بین بیمار و جراح، بیمار با توجه به نظرات خود پزشک تصمیم گیری برای انجام جراحی زیبایی شکم را می کند.

چهار روش جراحی زیبایی شکم

  • جراحی آبدومینوپلاستی
  • جراحی زیبایی لیپولیزر
  • جراحی شکم با لیپوماتیک
  • جراحی با ترکیب چند روش

آبدومینوپلاستی

این جراحی معمولا برای بیمارانی که دچار افتادگی قابل توجه پوست و شلی عمده ی عضلانی در ناحیه شکم شده باشند توصیه می شود در این روش جراحی پوست بیمار از ناف تا زیر شکم (محل تقریبی برش سزارین) به صورت کامل برداشته می شود دراین جراحی برش دور ناف هم وجود دارد. درجراحی ابدومینوپلاستی که این جراحی همراه برش و بخیه انجام می شود و یک روش عمده برای برداشتن چریی ها اضافه ی شکم می باشد که متوجه شدید که شکم های شل و آویزان کاندیدای خوبی می باشند.

ترکیب دو روش ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک نیز برای بعضی از بیماران کاربرد دارد و اضافه کردن لیپوساکشن یا لیپولیز به عمل جراحی شکم هنگامی رخ می دهد که در جراحی آبدومینوپلاستی فرد بیمار علاوه بر شلی پوست و عضلات دچار چربی عمده ی زیر پوست هم باشد پس در این روش به طور همزمان باید چربی زیر پوست هم خارج شود. به این عمل لیپو ابدومینوپلاستی گفته می شود ترکیب دو روش ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک نیز برای بعضی از بیماران کاربرد دارد.

بیشتر بدانید : ابدومینوپلاستی , لیپوماتیک

جراحی لیپولیزر

روش دیگری که برای از بین بردن چربی ها امروزه مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است روش لیپولیز است که این جراحی یک روش جراحی کاملا کم تهاجمی که باعث تخریب سلول های چربی انباشت شده در نقاط مختلف بدن می شود. در این روش ابتدا پزشک روی قسمتی که باید لیزر انجام شود از محلول حاوی بی حس کننده تزریق می کند و وقتی بی حسی موضعی انجام شود یک سوراخ کوچک در پوست ایجاد می کند و از طریق آن سوراخ ایجاد شده یک میکروکانولا با قطر 1 تا 2 میلی متر که حاوی فیبر نوری است را داخل پوست بیمار فرو می کند؛ و با انجام حرکات رفت و برگشت ملایم میله، انرژی لیزر به سلول های چربی منتقل می شود و این انرژی باعث تخریب و پاره شدن سلول های چربی و تخلیه این چربی ها به 2 روش انجام می شود یا به روش فرآیند های متابولیسمی طبیعی خود بدن و یا بعد از اتمام کار با لیزر، تخلیه چربی از طریق ساکشن اعمال می شود.

از لیپولیزر برای رفع چربی های مختلف بدن مثل بازو، شکم، صورت، پهلو، ران، باسن، قسمتی از گردن و همچنین می توان از روش جراحی لیزر لیپولیز برای انجام جراحی مجدد و یا همراه با انجام سایر تکنیک های لیپوساکشن معمولی برای بهبود نتایج کلی و رضایت بیشتر بیماران استفاده کرد و نتیج قابل قبولی دریافت کرد. لیپولیزر در مقایسه با لیپوساکشن معمولی خونریزی، ورم و کبودی کمتر و دوره بهبودی سریع تر و دوره نقاهت کوتاه تری دارد و از این رو بیشتر افراد از این روش جراحی زیبایی بسیار استقبال می کنند.

لیپوماتیک

همان طور که می بینیم بسیاری از افراد هستند که از داشتن شکم بزرگ و بد فرم رنج می برند که این افرادبرای رفع این مشکل رو به انجام جراحی لیپوماتیک شکم که این جراحی نسبت به سایر روش ها یک روش کاملا ایمن و بی ضرر است که بیمار با انجام آن می تواند به یک شکم صاف و زیبا دسترسی پیدا کند. در این روش جراحی با لیپوماتیک نیاز به برش ندارد و با استفاده از یک میله فلزی چربی های شکم خارج می شوند که معمولا در این روش می توان چربی های تخلیه شده را به اندام های دیگر بدن هم منتقل کرد. همان طور که گفتیم این روش نیاز به برش ندارد و طرفداران زیادی دارد. از بین بردن چربی های شکم و پهلو بسیار سخت و دشوار است که با لیپومتیک شکم می توان از شر این چربی ها رهایی پیدا کرد و ظاهر زیبایی را در اندام های بدن ایجاد کرد.

جراحی با ترکیب چند روش

این روش جراحی  زیبایی شکم را ، جراح شما بر اساس شرایط کلی بدنتان، نیاز و درخواست شما می تواند به شما پیشنهاد کند؛ زیرا پزشک جراح با معاینه دقیق شما می تواند بهترین روش را برای زیبا سازی ناحیه های مختلف بدنتان که مشکل چربی و افتادگی پوست و شلی دارند را به کار بگیرد. همانگونه که گفتیم از آنجایی که در برخی افراد استفاده از یک روش پاسخ نمی دهد جراح از روش ترکیبی ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک برای کشیدن چربی و ترمیم نقاط بدن استفاده می کند.

Comments are closed.