لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

انواع برس پاکسازی پوست

انواع برس پاکسازی پوست , با انواع برس‏های مناسب برای پاکسازی صورت آشنا شوید : پوست صورت هر شخص ، نشانگر میزان زیبایی اوست . به همین دلیل توجه به حفظ سلامتی و نگهداری پوست، اهمیت فراوان دارد. هنگامی که شما بیرون می‏روید و در معرض آلودگی هوا قرار می‏گیرید و یا هنگامی که از مواد آرایشی روی پوست خود استفاده می‏کنید.

برس پاکسازی پوست

منافذ پوستی بسته شده و سلول‏های پوست نمی ‏توانند تنفس کنند در نتیجه این سلول‏ها از بین می‏روند و باعث ایجاد یک لایه از سلول‏های مرده در سطح پوست می‏شود که این لایه به مرور زمان سبب تیرگی پوست شده و موجب از دست رفتن شادابی و طراوت پوست می‏ شود. در این شرایط است که پاکسازی پوست صورت بسیار اهمیت پیدا می‏کند. یکی از روش‏های پاکسازی پوست صورت، استفاده از برس‏ های مخصوص پاکسازی پوست می‏باشد.

انواع برس‏ها برای پاکسازی پوست صورت:

برس‏های دستی:

این نوع از برس، نرم و گرد است که برای استفاده باید بصورت دستی و به آرامی آن را روی پوست صورت بچرخانید و سپس صورت خود را بشویید.

برس‏های برقی:

این برس‏ ها، به عنوان برس‏های چرخشی نیز شناخته می‏شوند. این برس‏ها بوسیله انرژی برقی کار کرده و در نقطه‏ای از پوست بصورت دایره‏ای می‏چرخند. پایه‏های نرم این نوع برس در منافذ پوست فرو رفته و باعث پاکسازی آن می‏شود. به این نکته در زمان استفاده از برس برقی دقت کنید که آن را محکم روی پوست قرار ندهید چراکه موجب ساییدگی پوست می‏شود. در برخی از مدل‏های این نوع برس، شما توانایی انتخاب میزان سرعت چرخش را دارید که می‏توانید میزان آن را بسته به نوع پوست خود، انتخاب کنید.

برس‏های ویبره دار:

برس‏های ویبره دار یا نوسانی، توانایی پاکسازی منافذ پوست ، بدون چرخش را دارند. روند کاری این برس به این صورت است که به جهت‏ های جلو و عقب حرکت کرده و لرزش می‏کند. با این روند برس باعث پاکسازی پوست می‏شود.

برس پاکسازی پوست

کاربردهای اصلی برس برای پاکسازی پوست:

  1.  مهم ترین کاربرد این برس، لایه برداری و پاکسازی صورت است که در نتیجه آن، موجب درخشندگی و زیبایی پوست می‏شود.
  2. با استفاده از این برس می‏توانید پوست را از جوش‏های سر سیاه خالی کنید.

***نکته :

  • باید برس را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید چراکه برس نامناسب باعث ایجاد التهاب پوستی در افرادی که دارای پوست حساس هستند، می‏شود.
  • استفاده بیش از اندازه برس برای پاکسازی صورت، علاوه بر برداشتن لایه حاوی سلول‏های مرده، سایر لایه ‏های پوستی را نیز از بین می‏برد. در هفته 2 مرتبه استفاده از برس، کافی است.

***توجه

مطلب فوق جنبه اطلاع رسانی دارد و هیچ نوع خرید و فروشی در رابطه با دستگاه معرفی شده در سایت انجام نمی پذیرد .

Comments are closed.