لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم

اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم , قبل از جراحی زیبایی شکم چه اقداماتی بایستی انجام داد ؟ : جراحی زیبایی شکم امروزه به عنوان یکی از جراحی های زیبایی در بین بانوان از طرفداران ویژه ای برخوردار است . جراحی زیبایی شکم به منظور صاف کردن شکم و داشتن شکمی تخت و بدون چربی انجام می شود . برخی از بانوان بعد از انجام عمل سزارین دچار شلی و افتادگی شکم شده و زیبایی شکم خود را از دست می دهند و برخی دیگر از وجود چربی های اضافه شکم رنج می برند .

اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم راه حلی برای رفع تمام مشکلات زیبایی شکم است . جراحی زیبایی شکم به سه نوع دسته بندی می شود : شود : جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی), لیپوساکشن یا خارج کردن چربی زیر پوست , و یا ترکیب دوئ روش ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن . توصیه ی ما به شما این است که قبل از اینکه نسیت به جراحی زیبایی شکم اقدام کنید ، در مورد این جراحی اطلاعات کافی را کسب کرده و آگاهانه نسبت به این عمل جراحی زیبایی اقدام کنید . مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر عمل جراحی زیبایی شکم نیز خالی از عوارض نیست . و لازم است مثل هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، در جراحی زیبایی شکم نیز قبل از اقدام بایستی یکسری نکاتی را رعایت کرد . در ادامه ی این مقاله به بررسی برخی از اقدامات لازم قبل از جراحی زیبایی شکم می پردازیم .

اقدامات لازم قبل از جراحی زیبایی شکم :

  • به مدت یک ماه قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم از کشیدن سیگار خودداری کنید .
  • بانوانی که قصد دارند حامله شوند ، عمل جراحی زیبایی شکم را به بعد از حانلگی موکول کنند .
  • به دلیل ساکشن پهلوها در طی جراحی زیبایی شکم ، توصیه بر این است که به مدت یک ماه قبل از اقدام به جراحی زیبایی شکم از کشیدن سیگار جدا خودداری کنید .
  • امکام باقی ماندن جای اسکار در زیر شکم و خط سزارین وجود دارد . شما می توانید محل برش جراحی زیبایی شکم را لیزر کنید تا عوارض ناشی از اسکار و جای زخم از بین برود .

 

Comments are closed.