لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

افزایش سفیدی و روشنی پوست

روش‏ های افزایش سفیدی و روشنی پوست : یکی از عوارضی که در طول زمان و به مرور در پوست افراد رخ می‏دهد و درصد آن در افراد گاهی کم و گاهی زیاد می‏شود از دست رفتن درخشندگی پوست بخصوص در ناحیه صورت است که در نتیجه تماس با آب و هوای آلوده و نامناسب بوجود می‏آید. همچنین میزان تیرگی پوست در خانم‏ها چند برابر آقایان است چون خانم‏ها بیشتر از مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می‏کنند به همین دلیل است که به مرور زمان این مواد آرایشی وارد منافذ پوست شده و مانعی بر تنفس پوست می‏شود و در نتیجه سلول‏های پوست از بین خواهند رفت. بنابراین پاکسازی پوست از این مواد آلوده، اضافه و سلول‏های مرده پوست امری ضروری است که منجر به روشنی و درخشندگی پوست خواهد شد.

افزایش سفیدی و روشنی پوست

روش‏ها و راه‏کارهای گوناگونی برای این منظور وجود دارد:

از پوست خود در برابر شرایط محیطی، حفاظت کنید.

هنگام تابش نور خورشید به پوست، با برخورد اشعه ماوراءبنفش، موجب تیرگی پوست شده که برای جلوگیری از آن، استفاده از کرم‏های ضد آفتاب توصیه می‏شود. البته دقت کنید که نباید کرم به مدت طولانی روی پوست شما قرار گیرد، بنابراین هنگام بازگشت به خانه بایستی پوست خود را با دقت بشویید چون این مسئله می‏تواند در تیرگی پوست اثر گذار باشد.

به خورد و خوراک خود اهمیت دهید!

یکی از عوامل موثر در تیرگی یا روشنی پوست افراد، خورد و خوراک است. به عنوان مثال، نوشیدن آب بر روی باز شدن منافذ پوستی و در نتیجه روشنی پوست موثر است. دقت داشته باشید که کاهش آب بدن اثرات منفی فراوانی روی پوست می‏گذارد از جمله شل شدن و کدری پوست. بنابراین در طول روز به مقدار کافی آب بنوشید. مثالی دیگر؛ استفاده از مواد غذایی حاوی ویتامین A، منجر به سفت شدن و قدرت بافت پوستی می‏شود. برای تغذیه حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

پوست صورت را پاکسازی و لایه برداری کنید.

به مرور زمان امکان آلودگی پوست در اثر در معرض قرار گرفتن شرایط محیطی آلوده وجود دارد. از طرفی استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی روی پوست می‏تواند سبب ایجاد لایه چربی روی پوست شود. به همین دلیل باید بصورت منظم و مداوم، این لایه‏های چربی و سلول ‏های مرده را از روی پوست پاکسازی کرد تا منافذ پوست باز شده و تنفس کند و در نتیجه پوست شاداب و تازه بماند و همچنین درخشندگی پوست حفظ شود. یکی از بهترین روش‏های پاکسازی پوست و صورت استفاده از فیس براش است.

Comments are closed.