لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نکاتی برای استفاده صحیح از دستگاه درمارولر

نکاتی برای استفاده صحیح از دستگاه درمارولر : برای استفاده از هر نوع دستگاهی باید ابتدا نحوه استفاده از ان را بدانیم و به نکاتی که درباره چگونه استفاده کردن از ان و چگونه نگه داشتن ان گفته میشود توجه کنیم. دستگاه درماروار نیز اینگونه است باید درباره ان به نکاتی توجه کنیم.

دستگاه درمارولر ، دارای یک سر یکبار مصرف می باشد که این سر نیز ۹ میکرونیدل دارد که می توان عمق نفوذ سوزن های آن را تنظیم کرد ، این دستگاه در سطح پوست تا ۸۰۰ سوراخ ریز در ثانیه ایجاد می کند .

درمارولر ( Dermaroller ) دستگاهی مانند میکرونیدلینگ است که از سوزن های بسیار ریزی برای ایجاد سوراخ های میکروسکوپی در پوست جهت تحریک کلاژن سازی استفاده می کند ، دستگاه درمارولر تاثیرات لیزر و پیلینگ شیمیایی را بر روی پوست اعمال می کند .

درمارولر

از دستگاه درمارولر به عنوان درمان تکمیلی با روش های مزوتراپی و پی آر پی ( PRP ) استفاده می شود .

چگونه سایز سوزن درمارولر را انتخاب کنیم؟

برای شروع اگر شما از سوزن می ترسید بهتر است سایز ۱ میلی متری را انتخاب کنید. برای زخم های عمیق بهتر است سایز ۱٫۵ میلی متری انتخاب شود. با توجه به نوع پوست و نوع آسیب پوستی خود سایز سوزن درمارولر را انتخاب کنید. توجه کنید که خیلی با دقت از درمارولر استفاده کنید زیرا حرکت دادن اشتباه درمارولر باعث عدم تولید کلاژن می شود. استفاده از درمارولر کاملا بدون خطر و بدون درد می باشد. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر خیلی سریع مشکلات پوستی را درمان می کند و به نتایج درخشانی در این زمینه دست یافته است. درمارولرها برای درمان جای زخم های عمیق و بزرگ و استرچ مارک ها (ترک های پوستی) بسیار موثر هستند و خیلی سریع آنها را ازبین می برند.

اگر سوزن درمارولر در حین درمان میکرونیدلینگ بشکند چه کار باید کرد؟

درمارولر بهترین انتخاب برای کسی است که می خواهد از روش میکرونیدلینگ برای درمان و بهبود مشکل پوستی خود استفاده کند. از این وسیله برای از بین بردن جای جوش، جای زخم و عارضه های پوستی و زیبایی استفاده می شود. در درمارولر از سوزن های بسیار ریزی استفاده شده است که سایز و ضخامت این سوزن ها از ۲۵/.میلی متر شروع شده و تا ۲ میلی متر ادامه دارد. از درمارولر در میکرونیدلینگ که بهترین و جدیدترین روش کلاژن سازی طبیعی در دنیا شناخته شده، استفاده می شود. با استفاده از درمارولر سوراخ های بسیار کوچکی در پوست ایجاد می شود که بدن برای بهبود این سوراخ ها شروع به تولید کلاژن و الاستین می کند. این کلاژن سازی علاوه بر بهبود پوست باعث درمان عارضه پوستی نیز می شود.

Comments are closed.