لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

دلیل استفاده از شکم بند بعد از سزارین

دلیل استفاده از شکم بند بعد از سزارین : همان طور که می دانید بارداری در خانم ها تأثیرات زیادی دارد و باعث تغییرات زیادی در ان ها می شود هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی. که در این قسمت می خواهیم برخی از تأثیرات جسمی بارداری را بررسی کنیم.

بیشتر خانم ها بعد از بارداری دچار اضافه وزن می شوند و دنبال یک راه برای خلاصی از وزن اضافی هستند که چگونه می توانند به وزن ایده آل برسند و از شل شدن پوست جلوگیری کنند زیرا بعد از کاهش وزن پوست دچار افتادگی می شود.

استفاده از شکم بند بعد از سزارین

اما چگونه می توان از شل شدن ماهیچه های شکم جلوگیری کرد؟

خانم ها بعد از بارداری دچار اضافه وزن می شوند که می توانند با انجام کار هایی ان را رفع کنند ولی بعد از کاهش وزن پوست شکم دچار شل شدگی و افتادگی می شود و آویزان می ماند.

بعضی از بانوان علاوه بر شل شد پوست و افتادگی آن خطوط استریا در اثر کشش زیاد شکم تولید خواهد شد و شکم و ناحیه اطراف آن خط خطی خواهد شد . این اثرات با اضافه وزن زیاد و یا داشتن فرزند دوقلو بیشتر خواهند بود مثلا داشتن فرزند دوقلو باعث کشش بیشتر در ناحیه شکم می شود اما پوست شکم به هر اندازه که بزرگ شده باشد با جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی )قابل رفع خواهد بود .

افتادگی شکم وشل شدن ان باعث می شود بدن خوش فرم نباشد و این برای بسیاری از بانوان ناراحت کننده است و همیشه سعی می کنند ان را از بین ببرند که در بیشتر مواقع توصیه می شود ورزش و رژیم غذایی را شروع کنید و اگر به نتیجه مطلوب نرسیدید می توانید جراحی زیبایی شکم انجام دهید .البته باید توجه کنید که برای جراحی زیبایی شکم حداقل یک سال بعد از زایمان صبر کنید تا به وزن ثابت برسید و شیردهی به فرزندتان تمام شود .

بیشتر بخوانید : جراحی زیبایی شکم

یکی از راه هایی که از افتادگی پوست شکم جلوگیری می کند استفاده از شکم بند است . شکم بند بعد از زایمان به جمع شدن شکم کمک می کند .

Comments are closed.